JÚN 2023

V mesiaci jún nás čaká:
NOC V MŠ /PREDŠKOLÁCI/ – DEŇ DETÍ V MŠ – ROZLÚČKA S PREDŠKOLÁKMI – POHYBOVÉ AKTIVITY V TELOCVIČNI – AKTIVITY SO STROMÁČIKOM – AKTIVITY S TOLY, POLY A EMILOM – FOTENIE NA SPOLOČNÚ TRIEDNU FOTKU – VÝLET NA KURINEC /MALÉ TRIEDY/ – VÝLET NA ŠOMOŠKU /STREDNÁ A VEĽKÉ TRIEDY/

✨NOČNÉ SPANIE V MŠ🌙
Nočné spanie😴si v našej materskej škole mohli vyskúšať naši predškoláci z červenej a oranžovej triedy.👫Pani riaditeľka v spolupráci s kolektívom mš pripravila pre deti pestrý program až do neskorých večerných hodín.🗒🤩👌
Noc v mš začala prísahou predškolákov🤞, v ktorej všetci sľúbili, že v škôlke plakať nebudú.❗️😢 Po prísľube sa deti posilnili sladkými buchtami🍪a zábava mohla začať.🟢👍 Deti si vyskúšali svoje zručnosti s loptičkami🤹‍♀️🤹, skákali vo vreci👟👟, zmerali si svoje sily v preťahovaní lanom💪🤪. Po splnení aktivít sa presunuli na „parket“ a mohli sa dosýta vytancovať.💃🕺
Popritom sa už pripravovala očakávaná opekačka. Deti si mohli opiecť špekáčik😋 a pochutnať si na zdravej zeleninke.🫑🥒🍅
Po večeri sa ešte deti mohli vyhrať na školskom dvore 🏃‍♀️🏃a pokračovať na „parkete“. 💁💁‍♀️
Po večernom „jašení“ sa vybrali hľadať poklad piráta Laktibradu🏴‍☠️🪙 podľa indícií, ktoré pirát zanechal v priloženej mape.🤔📜
Detičky naše, boli ste úžasné!!!👍🫶🥰 Dúfame, že sa vám páčilo a tešíme sa na ďalšie spoločné zážitky!!!🤩👋💞 /foto viď. fotogaléria/

MOTÝLIA ZÁHRADA V NAŠEJ MŠ
Na tému „Chrobáčiky“ sme mali možnosť pozorovať 5 živých húsenic🐛 motýľa🦋 Babôčka Bodliaková. Centimetrové húsenice sa začali zakuklovať🦋 v priebehu 1 týždňa, kukly sa postupne vyliahli za dva dni.
Nič iné nám nezostalo, len ich vypustiť do prírody🌳🌲🌿🌱🍃 a s úsmevom 🥰 im zakývať ♥️.
Veľa šťastia 🍀❤️.

👣VÝLET NA ŠOMOŠKU🏰
Vo štvrtok, 15. júna, sa vybrali naši stredniaci a veľkáci pod vedením p. Ondreja Bakšu na letnú turistickú vychádzku na Šomošku. 🚶‍♀️🚶🥾
Ráno o 7.30 hod. nás už čakal pred škôlkou 🚏 autobus a mikrobus🚍🚘, dali si sme lízatka proti nevoľnosti👅🍭 a výlet mohol začať
.🟢☝️
Po príchode sme sa hneď na úvod posilnili výbornými žemľami😋🥙 a sladkým čajíkom☕🍯, povedali si pár slov o Šomoške 🗣🧏‍♀️ a vybrali sme sa na hrad.👣🏰
Cestou sme sa zastavili a pokochali krásnou prírodou🦎🦋☘️🌿🌸, jazierkami, urobili sí pár fotiek📸 a pokračovali sme ku kamennému vodopádu. Opäť nasledovala menšia prestávka, dodržiavali sme pitný režim☝️😓🧃 a pokračovali sme v stúpaní ďalej. 🤪
Na konci nášho stúpania nás čakalo niečo prekrásne.🤩 Výhľad z hradu bol neskutočný.👌Tu sme sa zložili, oddýchli si, posilnili sa dobrotami z ruksaka🍫🧃🍪 a tešili sa z krásneho počasia.🤗☀️😎
Po návrate z hradu nás čakalo dole pri autobusoch veľké ihrisko, kde sa deti mohli dosýta vyšantiť🏃‍♀️🤸🛝 – preliezky, šmýkačky, hojdačky, pre každého niečo…
Kedže sa bližil čas obeda, pani učiteľky s deťmi sa pustili do opekania špekáčikov. K nim sme si dali kečup a horčicu, sladký čajík a hodovačka mohla začať.😋🍽🫖
Ďakujeme všetkým, ktorí sa podieľali na organizácii tohto nádherného výletu. 🫶🤝😍
Opäť odchádzame s nezabudnuteľnými zážitkami….🥰👌🤗 /foto viď. fotogaléria/

VÝLET NA KURINEC
„Už sme prišli z výletu, z výletu, z výletu, nezmokli sme a sme tu a sme tu…“ 🎶
V utorok, 13. júna, sa naši najmenší zúčastnili letnej turistickej vychádzky pod vedením p. Ondreja Bakšu, spojenej so zážitkovou jazdou vláčikom 🤗.
Ráno nás čakal vláčik 🚂, na ktorý sme si rýchlosťou posadali a výlet sa mohol začať. Počas jazdy sme pozorovali naše mesto a okolitú prírodu 🏙🍀. Samozrejme sme sa pevne držali pri zákrutách, ktoré sme si užívali😁 a tiež sme zamávali obyvateľom nášho mesta👋.
Po príchode sa nám vyčasilo a usmialo sa na nás aj slniečko🌞, posilnili sme sa desiatou pri krásnom výhľade na jazero 😋🏞, ktorú nám pripravili tety kuchárky👩🏼‍🍳. Počas prechádzky sme si zopakovali poznatky o lúke a lese🌲🐞, pozorne sme počúvali čo nám ujo „sprievodca“ vysvetľoval 🗣🤓. Sledovali a počúvali sme zvieratká 🦆🦋🐝🐦 a spoznávali sme vek stromov od detičiek po dôchodcov 🌱🌳.
Po prechádzke sme sa vrátili k vláčiku a za odmenu sme si pochutnali na dobrotách z batohov 🍎🍫🧃.
Pri ceste naspäť sme si vo vláčiku aj zaspievali 🎼.
Po príchode sme sa tešili už na pripravený obed🍛 a oddych v postieľkach😴.
Ďakujeme všetkým, ktorí sa podieľali na výlete. Zažili sme krásny spoločný deň😊 a obohatili sme sa novými zážitkami😍🫶👌. /foto viď. fotogaléria/

📣ROZLÚČKA VO FIALOVEJ TRIEDE👋👩‍🎓🧑‍🎓
Koncom júna sa pani učiteľky rozlúčili s predškolákmi i z fialovej triedy, konkrétne s Alexkom a Dórikou.👨‍🦰👩
Obidvaja môžu spomínať na krásnu rozlúčku, 🥳🎓😍 ktorú im pripravili pani učiteľky Danka a Dorka v spolupráci s Jarkou, Jankou a Miškou.🤝💞😊
Tento deň patril len im dvom, a preto dúfame, že si ho naplno užili! 🤩😋👌
Kolektív mš im praje do budúcna, aby si našli v škole veľa kamarátov 👫, nech sa im darí 👍 a nech robia radosť svojim rodičom! ❤️👨‍👩‍👧‍👦
Ďakujeme, že sme mohli byť súčasťou vašich životov a ešte raz Vám prajeme veľa veľa úspechov!!! 🫶🥰💓 /foto viď. fotogaléria/

🥳„Veľkolepá párty“ 🎈🎈🎈
Koniec školského roka sme ukončili, ako sa patrí, veľkolepou párty! 🥳👌🎊
O 10.00 hodine sa zišli na dvore všetky triedy, ktoré sa postupne striedali na pripravených stanovištiach.🏁👫🟢
Na prednom dvore na deti čakala výborná zmrzlina😋🍧, dopravné ihrisko s bicyklami🚴‍♀️🚴‍♂️, kolobežkami🛴, motokárami a motorkami🏍. Na zadnom dvore sa deti mohli zabaviť na skákajúcom hrade🏰, „RAMBO“ dráhe🤸‍♀️🏋️‍♀️🤼‍♀️ a taktiež si mohli vyskúšať skákanie na trampolíne🦶🦶, hádzanie loptičkami🤾‍♀️🤾 a skákanie na fit lopte.🏐
Poobede zábava pokračovala ďalej, deti sa opäť mohli vyšantiť na nafukovacích atrakciách🙆‍♂️🏃🤸 a záverom veľkej párty bola diskotéka pod altánkom.💁💁‍♀️🎼🎹🎤
Ďakujeme veľmi pekne všetkým, ktorí sa podieľali na tomto úžasnom dni plnom zábavy. 🤩🙏😍
Veľké ďakujem vyslovujeme Moncher Gelato & Pasticceria, ktorí pre nás pripravili výbornú zmrzlinku.🥰🍨👌
ĎAKUJEME!!!😘🙌💕

📣OCENENIE NA RADNICI🎗
26. júna na radnici v Rimavskej Sobote ocenili najúspešnejších žiakov i študentov škôl a školských zariadení, ktoré pôsobia na území mesta. 💐🥰🤝
Oceňovanie sa uskutočnilo v obradnej sále za prítomnosti učiteľov či rodičov. Medzi ocenenými boli aj škôlkari, medzi nimi i naša Saskia Vigodová, ktorá pod vedením p. učiteľky Zitky Terekovej získala ocenenie vo výtvarnej súťaži Spoločnosti pre predškolskú výchovu.🎨🏅👍
I my sa tešíme s nimi a sme hrdí na našu pani učiteľku i Saskiu, ktoré vzorne reprezentujú nielen mesto, ale i našu materskú školu.